04 February 2011

Prisming my life (Nail Art)


Well, now I know - I love duochromes! I wanted to try one of my new Sally Hansen's Prisms so I took Lapis Amethyst and use it over Joko Find your Color - 104 Sea Story - just one coat, and such a great effect! I'm in love! This combination of blue and purple... Just amazing :) I did my best to catch it on a photo... And I also stamped it with Stargazer - Chrome and Bundle Monster plate No. BM21.
~~~~~~~~~~~~
Cóż, teraz już wiem - kocham duochromy! Chciałam wypróbować jeden z moich nowych nabytków z serii Sally Hansen Prisms, więc wzięłam Lapis Amethyst i użyłam go, nakładając na Joko Find your Color - 104 Sea Story - tylko jedna warstwa, a taki świetny efekt! Zakochałam się! To połączenie błękitu i fioletu - po prostu niesamowite :) Starałam się jak najlepiej uchwycić to na zdjęciu... Na koniec zrobiłam wzorek lakierem Stargazer - Chrome i płytką Bundle Monster nr BM21.

10 comments:

  1. skróciłaś widzę trochę pazurki, efekt faktycznie świetny! taki na dobranoc ten mani :))))))

    ReplyDelete
  2. Skróciłam je już "kilka postów temu" ^^

    ReplyDelete
  3. Świetny ten lakier SH. Muszę go poszukać. ;)

    ReplyDelete
  4. Super pazurki kocham tą serie SH :)

    ReplyDelete
  5. to połączenie na kolor bazowy jest świetne, a u jakiego sprzedawcy kupujesz lakiery SH?

    ReplyDelete
  6. this is so cute and one of my favorite image plates!

    ReplyDelete
  7. Thanks, girls! :D
    Yasminella, te brałam od -FINESS- i jestem zadowolona ;) Lakiery z tej półki ("drogie, ale uszkodzone, więc za grosze" :P) kupowałam też u Pataal, były OK, choć na innym produkcie od niego się przejechałam ;)
    Carmen, ja też ją już uwielbiam :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails