08 February 2011

Barbra Colour Alike - 15 Lollipop Pink

 It's the second "french" polish from my Barbra collection. Its name is Lollipop Pink, but this time I think it's not a good name, cause colour isn't too... lollipopy ;) It's a pale powder pink with some peach undertones and almost invisible pink shimmer - look at the third photo - shimmer is in the bottle and a little bit on my nails. Colour is really pretty! I have three coats on my nails, you can use just two if you want some more delicate effect. Application is great - if you see some bubbles it's not polish - it's base coat. All of polishes from this series are available HERE and HERE. Each of them costs 8zł - it's about 3$.
~~~~~~~~~~~~~~
To drugi "frenchowy" lakier od Barbry, jaki mam w swojej kolekcji. Nazywa się Lollipop Pink i tym razem uważam, że nie jest to dobra nazwa, bo kolor w ogóle nie jest lizakowy - to blady pudrowy róż z lekkimi podtonami brzoskwinki i prawie niewidocznym różowym shimmerem - zerknijcie na trzecie zdjęcie, widać go w butelce i ciut na paznokciach. Kolor jest naprawdę ładny! Mam na paznokciach trzy warstwy, ale równie dobrze możecie użyć dwóch dla delikatniejszego efektu. Aplikacja jest świetna - jeśli zobaczycie na zdjęciach pęcherzyki w lakierze, to to wina lakieru bazowego. Wszystkie kolory z tej serii są dostępne TUTAJ i TUTAJ. Cena to 8zł + wysyłka, choć oczywiście można je też dostać w stacjonarnych sklepach.

This product was sent to me for review.

5 comments:

  1. ja właśnie czkam na swoje pierwsze w życiu zamówienie z barbry :) przeglądając odcienie na stronie, szczerze mówiąc, nawet nie zwróciłam uwagi na lollipop pink... ale na paznokciach wygląda bardzo ładnie :) mam nadzieję, że moje odcienie (jesienny blues i dżi aj dżejn) będą się tak samo dobrze aplikować!

    ReplyDelete
  2. Recenzowałam już tutaj oba z wymienionych, nie zawiedziesz się :)

    ReplyDelete
  3. o, to lecę w takim razie przeczytać obie te recenzje :)

    ReplyDelete
  4. If you're looking for a solid contextual advertising company, I recommend you check out ExoClick.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails