26 February 2011

IsaDora Graffiti Nail Top - 802 White Art - crack!



This is the next polish bought because of Sabbatha, on Allegro (Polish eBay). I've always wanted to get white crackling polish and this one is just great - I like this shatter effect, it's so pretty! And the brush is wide and flat, so you can paint your nail very fast - what is good, cause IsaDora starts to crackle almost immediately after applying. Here it's covered over China Glaze - Spontaneous.
~~~~~~~~~~~~~~
Oto kolejny lakier, który kupiłam za namową Sabbathy na Allegro. Zawsze chciałam mieć biały pękający lakier, a ten jest naprawdę super - podoba mi się efekt, jaki daje, jest bardzo oryginalny. A pędzelek jest płaski i szeroki, dzięki czemu można szybko pomalować pazurka - co jest ważne, bo lakier zaczyna pękać niemal natychmiast po nałożeniu na paznokieć. Tu bazą jest China Glaze - Spontaneous.

9 comments:

  1. Fajny, lakier, efekt mi się podoba. Ja jakoś wolę kremowe i czerwone - to moja mania... hie, hie Ale ten efekt jakoś lubię... nie wiem dlaczego ;)
    Zapraszam na mojego czarno - czerwonego bloga -
    http://blackandredcosmeticsmaniac.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Werka

    ReplyDelete
  2. efekt jest śliczny dużo delikatniejszy od czarnych pękających

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście, świetnie to wygląda! Widziałam ostatnio plakat reklamujący te lakiery isadory, może kiedyś się skuszę, bo to ciekawa propozycja.

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny efekt, też mi się bardziej od czarnych podoba :)

    ReplyDelete
  5. Czarny krak też jest fajny, ale biały podoba mi się bardziej ;)

    ReplyDelete
  6. Właśnie, przy okazji chciałam zapytać:
    Jakich firm kraki używałyście? Które polecicie?
    Ja właśnie mam na pazurkach nowy z China Glaze i jest super :D

    ReplyDelete
  7. Nie sądziłam, że takie pozytywne komentarze zbierze ten lakier od Polek, a tu niespodzianka - same Polki się zachwycają :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails