06 February 2011

China Glaze - DV8 - amazing holo!

 With an every next China Glaze polish I love them even more. It's definitely my favourite brand, so if you want to buy me some birthday gift (1st March :P) I would love to get some of them ^^ I have bought this one just because of Sabbatha - she forced me! But now I'm just grateful - this polish is sooo amazing! The holo effect is really strong, what you can see on the two first photos - they are taken in the artificial light (with no flash, just under the lamp). The last one is taken in the day light - looks like a normal polish, but it's just an appearance. ;) I have two coats on the Nfu.Oh Aqua Base. There's no problem with application.
~~~~~~~~~~~~
Z każdym kolejnym lakierem China Glaze, coraz bardziej się w nich zakochuję. To zdecydowanie moja ulubiona marka, jeśli więc chcecie coś mi kupić na urodziny (1 marca :P), z radością przyjmę jakiś z nich ^^ Ten kupiłam za sprawą Sabbathy - zmusiła mnie! Ale teraz jestem jej po prostu wdzięczna, bo ten lakier jest niesamowity! Efekt holo jest bardzo mocny, co możecie zobaczyć na dwóch pierwszych zdjęciach - są robione w sztucznym świetle (bez flasha, pod lampką). Ostatnie zaś robione było w świetle dziennym - wygląda niemal jak zwykły lakier, ale to tylko pozory ;) Mam na paznokciach dwie warstwy na bazie Nfu.Oh Aqua Base. Nie ma żadnych problemów z aplikacją.

9 comments:

  1. Przepiekny!wskakuje na moja wish liste:D

    ReplyDelete
  2. niach niach, a co to za brak linkowania nicka pf :P

    słuchaj się cioci sabatki słuchaj :P

    ReplyDelete
  3. Sabb, przecież wszyscy Cię znają już... :>
    Zaraz dodam linki :P

    ReplyDelete
  4. pięęękny kolor ahh :)

    ReplyDelete
  5. Podpisuję się pod wszelkimi zachwytami! :D

    ReplyDelete
  6. Cud, miód! Chcę go...
    Zapraszam po bazę smashbox na
    http://sprawdzanka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails