25 February 2011

Old mani with 3 China Glazes! (Nail Art)




It's a pretty old manicure, I didn't have an occasion to publish it earlier. I'm sad when I'm looking at my old long nails - today I had to cut them again! I made this mani to try my 3 first China Glazes - base are Grape Pop (darker) and Spontaneous (lighter), stamped with Light as Air and Konad plate No. M65.
~~~~~~~~~~~~~~
To dość stary manicure, jakoś wcześniej nie miałam okazji go publikować. Smutno mi, gdy patrzę na te moje długie pazurki tutaj - zwłaszcza, że dziś musiałam je jeszcze bardziej skrócić... Ten mani zrobiłam, żeby wypróbować moje pierwsze lakiery China Glaze - baza to Grape Pop (ciemniejszy) i Spontaneous (jaśniejszy), postemplowane z użyciem lakieru Light as Air i płytki Konad nr M65.

11 comments:

  1. Me too, I love all the purples ^^

    ReplyDelete
  2. purple polish are my favorite! very beautiful !

    ReplyDelete
  3. well, this mani look pretty nice... altough is old ;-D

    ReplyDelete
  4. it was made 2nd November ^^ And I forgot to write that all of these 3 CG are from Carolina from our swap :)

    ReplyDelete
  5. Śliczne te lakiery a konadzik cało pazurkowy bosski, mnie nadal nie chce wychodzić :/

    ReplyDelete
  6. Carmen, a w jaki sposób "nie wychodzi"? Nie odbija się cały czy co?

    ReplyDelete
  7. No mam za wypukłe paznokcie i nie mogę przez to odpić całych wzorków ;/

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails