03 February 2011

Joko Find Your Color - 104 Sea Story

 In Joko's collection called Find Your Color  we can find 4 matte colours too. I've got only this one, but I'm not going to get rid of it. Its name is Sea Story (what a beautiful name for a shade like that!) and it's actually not matte, I would call it sateen finish - and I like it! One coat could be enough, I have two of course. ;) There's no problem with application, because of a great flat and wide brush what I love. 
It's all for today, I'm sorry but now I have no time and no mood for blogging...
~~~~~~~~~~~~~~
W nowej kolekcji Joko, Find Your Color, możemy znaleźć też 4 matowe kolory. Mam tylko ten jeden, ale nie zamierzam się go pozbywać. Nazywa się Sea Story (jaka piękna nazwa dla koloru takiego jak ten!) i właściwie nie jest matowy - określiłabym to wykończenie jako satynowe - podoba mi się! Jedna warstwa powinna wystarczyć, ja mam oczywiście dwie ;) Nie ma żadnych problemów z aplikacją, z powodu świetnego szerokiego i płaskiego pędzelka - kocham takie.
Na dziś to tyle - wybaczcie, ale nie mam ostatnio ani czasu, ani nastroju na blogowanie...

This product was sent to me for review.

6 comments:

  1. mega ci pasuje, na monie był taki sobie - u ciebie ekstra :-)

    śmiechowe pazury, muszę się przyzwyczaić :D

    ReplyDelete
  2. piękny ten niebieski ! i to wykończenie :)

    ReplyDelete
  3. @sabbatha Jakkolwiek to brzmi - też podoba mi się jak na razie tylko na moich pazurkach ^^

    ReplyDelete
  4. Śliczny kolorek a kto wygrał rozdanie bo przegapiłam :D ??

    ReplyDelete
  5. Jutro ogłoszę, sprawdzam na razie zgłoszenia ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails