20 November 2010

Essence Metallics TE - 02 Copper rulez!

 I fell in love with this polish! It would be great even without this magnetic power ;) I'm sure I've heard about this limited edition of Essence polishes - you can change their look with a... magnet! Unfortunately I didn't buy this special Essence magnet, so I tried to use normal fridge magnet - I used it to my tips, they are darker now, as you can see, and contain much more shimmer (look at the second picture). As for colour - it's just copper. Beautiful metallic copper with gold shimmer (more visible where you used the magnet). I have only one coat on my nails - it's perfectly covering! The first photo is taken indoor, with a flash, the other ones - in the dayligh. Application is great, with just one problem - bubbles. Actually, one single bubble, but it's still a bubble :P On my ring finger, can you see? OMG, it doesn't matter, I love this polish!
~~~~~~~~~~~~
Zakochałam się w tym lakierze! Byłby boski nawet bez tego magnetycznego efektu ;) Na pewno słyszałyście już o tej limitce Essence i lakierach, na które można działać magnesem, zdobiąc je. Niestety nie mam specjalnego magnesu Essence, więc próbowałam użyć zwykłego lodówkowego - użyłam go przy końcówkach paznokci, które pod jego wpływem pociemniały, a na powierzchnię wydobyło się więcej shimmeru (widać dobrze na drugim zdjęciu). Co do koloru - jest to miedź, po prostu. Piękna, metaliczna miedź ze złotymi drobinkami. Na paznokciach mam tylko jedną warstwę - jest idealnie kryjący! Pierwsze zdjęcie robione w pomieszczeniu i z flashem, pozostałe w świetle dziennym. Aplikacja jest super, z jednym tylko problemem - pęcherzyki. A właściwie jedyny samotny pęcherzyk, ale to nadal pęcherzyk ;) Na serdecznym palcu, widzicie? Trudno, to nie ma znaczenia, bo i tak kocham ten lakier :D

16 comments:

  1. Boski ten lakier :) Niestety u mnie w drogerii nadal stoi limitka z Eclipse i nie zanosi się na to, że prędko zniknie a do Natury mam daleko :(

    ReplyDelete
  2. A Douglas? Metallicsy są właśnie w Douglasach, do Natur pewnie nie trafią w ogóle...

    ReplyDelete
  3. i to osobno a nie w szafach essence, trzeba sie porozgladac :>

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, dzisiaj poszukać tej limitki ;) Ale nie dla lakierów, jakoś te metaliki do mnie nie przemawiają ;)Za dużo miałam chyba podobnych kolorków i mi się znudziły, już mnie nie zachwycają i nie podobają mi się na moich (!) paznokciach. Ostatnie foto wygląda jakbyś go zmatowiła...

    ReplyDelete
  5. Nie nie, nic nie matowiłam, po prostu pogoda jest taka, że ciężko zrobić jakiekolwiek zdjęcia ;) Ja się zastanawiam też nad kilkoma innymi rzeczami z tej limitki, ale z kasą krucho teraz ;)

    ReplyDelete
  6. Metaliczny? Czyli można się nim magnesem bawić? Fajnie xD
    Kolor mi się podoba, choć wydaje się, że dla mnie byłby za ciemny ;)

    ReplyDelete
  7. A Douglas też daleko :( U mnie w mieście to tylko Rossmann i Visage, w którym jest szafa Essence ale co mi po niej skoro przez 99,9% czasu stoi praktycznie pusta :/

    ReplyDelete
  8. Such a nice polish,even without the magnet :-)

    ReplyDelete
  9. czy możesz sprawdzic jego uzytecznosc do robienia wzorkow? :)
    u mnie bylo tylko back to paradise, chyba musze sprawdzic w innej naturze..

    ReplyDelete
  10. teraz dopiero czytam ze trzeba w douglaie sprawdzic, zrobie to :) chociaz nigdy nie widzialam tam essence...

    ReplyDelete
  11. Paulina, już sprawdziłam, jest ŚWIETNY do wzorków :D

    ReplyDelete
  12. Ładny koloreek. :)
    Dodaję do obserwowanych i serdecznie zapraszam na mojego bloga. :)

    ReplyDelete
  13. tak właśnie podejrzewałam :) muszę go zdobyć :)

    ReplyDelete
  14. Widziałam stempelki jakie nim zrobiłaś i zamarzyłam też go sobie sprawdzić.. Niestety to zdaje się limitowanka, prawda?
    Hmm.. Może coś podobnego co nada się do stemplowania mogłabyś mi polecić? :)

    ReplyDelete
  15. Teraz Essence wprowadziło te magnetyczne lakiery do stałej oferty, miedź chyba też jest. Powinnaś je gdzieś dostać :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails