26 November 2010

Barbra Colour Alike - 446 Z kolorem jej do twarzy

 
 OK, the next Barbra's polish - and the first pink in this collection! It's a cute creamy fuchsia, with some purple admixture. In the bottle it looks a little darker, than on nails. As for name - it means "Colour suits her" and that's right - colour is really pretty and girlish. The two first pictures are taken in the daylight, the third - indoor with a flash. I have two coats on my nails - the first one isn't too covering. There's no problem with an application - as you can see, I think. :) All of polishes from this series are available HERE and HERE. Each of them costs 8zł - it's about 3$. 
And this polish is a base for something especial for you - what do you think, what will it be? ;)
~~~~~~~~~~
OK, następny lakier od Barbry - i pierwszy róż w tej kolekcji! To śliczna kremowa fuksja z pewną domieszką fioletu. W buteleczce wygląda nieco ciemniej niż na paznokciach. Nazwa znowu trafia w sedno - każdej będzie w nim dobrze, bo lakier jest bardzo dziewczęcy. Dwa pierwsze zdjęcia są robione w świetle dziennym, a trzecie w pomieszczeniu, z flashem. Mam na paznokciach dwie warstwy - pierwsza nie była zbyt kryjąca. Nie ma żadnych problemów z aplikacją - co wydaje mi się, że widać :) Wszystkie kolory z tej serii są dostępne TUTAJ i TUTAJ. Cena to 8zł + wysyłka, choć oczywiście można je też dostać w stacjonarnych sklepach. 
Ten lakier stanowi bazę dla czegoś specjalnie dla Was - jak myślicie, co to będzie? ;)

11 comments:

  1. piękny kolorek :) !
    w ogóle wszystkie kolorki Barbry są super :)

    ps. podziwiam Twoje pazurki <3

    ReplyDelete
  2. ach, i mi najbardziej podoba się Jesienny Blues :) to mój number ONE chciałabym go mieć <3 choć jak wyżej napisałam wszystkie kolorki są super !

    ReplyDelete
  3. Warto je kupić, więc nawet się nie wahaj ;)

    ReplyDelete
  4. zapraszam do mnie :D http://saturdaynight-saturday-night.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. this is such a pretty shade :) love it

    ReplyDelete
  6. This looks really pretty. I guess it will be some nice Konad flowers =)

    ReplyDelete
  7. @Saturday-Night To już podpada pod spam, wiesz?
    @colorfulbottle No, better, I think ;)

    ReplyDelete
  8. U... ten kolor jest nieco przerażający... chyba nie lubię różu... ugh!

    ReplyDelete
  9. Mnie przekonuje ta nuta fioletu w nim :D

    ReplyDelete
  10. A ja jej nawet nie dostrzegam xP

    ReplyDelete
  11. Zakochałam się w przynajmniej 8 kolorach CA:D
    Ten też cudny. Po nowym roku robię zamówienie, nie ma co się opierać:P

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails