18 July 2010

Golden Rose Pretty Color - 162

Przyznam szczerze, że zapomniałam o tym lakierze, choć mam go od kilku lat. To Golden Rose z serii Pretty Color, nr 162. Kolor to piękny kobalt, zbliżony do Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear - Chic cobalt, który też możecie zobaczyć na moim blogu. W porównaniu do SH, jest jednak trochę jaśniejszy. Z najbliższym czasie postaram się zrobić porównanie kobaltów, błękitów, granatów w mojej kolekcji. Co się zaś tyczy tego lakieru - nakłada się przyjemnie, jest gęsty, szybko schnie, ale łatwo go jednak rozprowadzić, nie tworzy smug czy pęcherzyków powietrza - owszam, są one na zdjęciach, ale to wina bezbarwnego lakieru, który dałam jako bazę - nie sprawdził się ;) Muszę potestować różne bazy, bo pazurki mi się powoli zaczynają odbarwiać od tej wielkiej gamy kolorów, które na nich noszę ;) Na zdjęciach są 3 warstwy, w świetle dziennym.

8 comments:

  1. Wooo na moich paznokciach jest ze dwa razy ciemniejszy ;)

    ReplyDelete
  2. Może go zmienili przez lata, bo ja go kupowałam 3-4 lata temu :D I tu wielki jego plus, bo ani trochę się nie zestarzał :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam ten lakier, ja swój kupiłam ze 3 miesiące temu i kolorek ma taki sam jak na zdjęciach

    ReplyDelete
  4. aż będę musiała sprawdzić ;d

    ReplyDelete
  5. Sprawdź sprawdź, zaintrygowałaś mnie ^^

    ReplyDelete
  6. jaki fajniutki niebieski ! Lubię taki kolorek na stópkach ;P

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails