28 July 2010

Flowers on steel

Did you miss me? ;)
I have a few pictures shot before my leaving and before the decapitation of my long claws, so some time will be 'nice'. Then it will be only 'short' ;)
As the base to this manicure I used Essence polish, so that you did not like - but I really like it. I used to patterns polish Rimmel LycraPro, what you will soon see on the swatch - apparently it's good for this purpose. Used plate, unfortunately, was not original, but in the case of plate teh brand doesn't make the difference - I have Konad plates and those from GCOCL, and both options are good as well. Soon I will try to scan (can I?) my plates collection. Some patterns repeat, but whatever ... I am also going to invest in another, the original plate with patterns for the entire nail. This implies, however, unfortunately, with the purchase of a larger stamp, because this one from my travel kit will not cover the entire nail.
~~~~~~~~~~~~~~
Tęskniliście? ;)
Mam kilka zdjęć porobionych jeszcze przed wyjazdem i przed dekapitacją moich długich pazurków, więc jeszcze jakiś czas będą 'ładne'. Potem będą tylko 'krótkie' ;)
Za bazę do tego mani posłużył mi lakier Essence, który Wam się tak nie spodobał - mi jednak przypadł do gustu. Do wzorków użyłam lakieru Rimmel LycraPro, który zobaczycie wkrótce na swatchu - jak widać nieźle się nadał do tego celu. Użyta płytka nie była niestety oryginalna, ale w przypadku płytek firma nie robi chyba różnicy - mam płytki Konadu i te, z GCOCL, i oba warianty sprawdzają się równie dobrze. Postaram się wkrótce zeskanować (da się?) kolekcję płytek. Niektóre wzorki się powtarzają, ale co tam... Mam też zamiar zainwestować w kolejne, oryginalne płytki ze wzorkami na cały paznokieć. Wiąże się to jednak niestety z zakupem większego stempla, bo mój z zestawu podróżnego nie pokryje całego pazurka.

4 comments:

  1. Powiem Ci że teraz to ten lakier nawet mi się podoba - mówię o srebrnym essence :D ubrany w ciemne kwiatki wygląda bardzo przyzwoicie nawet bym powiedziała elegancko! :D

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że zmieniłaś zdanie ;) Ja od początku nosiłam go w tej formie, cyknęłam tylko zdjęcia przed dorobieniem wzorków, więc też może dlatego od razu inaczej na niego patrzyłam.

    ReplyDelete
  3. ja nie wiem jak te kwiatki Ci wyszly ;)
    mecze sie i mecze z tym stemplem i nie wychodzi;p

    ReplyDelete
  4. A masz oryginalny Konad czy jakąś podróbkę?

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails