24 September 2011

Nail-Day! (Nail Art)

Some time ago my nail-friends and I decided to set Nail-Day - one day in the year when we all makes similar manicures :) And today is that day! The final decision was skittles with dots and here is my entry :) I have used 5 My Secret polishes - Cocoa, Mint, Purple, Lavender and Vanilla. Soon I'll show you some swatches. How do you like this crazy manicure? ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Jakiś czas temu pazurkowe maniaczki z Wizażu (w tym ja) zdecydowały ustalić Paznokciowy Dzień - jeden dzień w roku, kiedy wszystkie malujemy pazurki w podobny sposób :) I dziś jest ten dzień! Ostatecznie postawiłyśmy na skittlesy w kropki i oto moja ich wersja :) Użyłam tu pięciu nowych kolorów My Secret - Cocoa, Mint, Purple, Lavender and Vanilla. Wkrótce napiszę o nich więcej. Jak Wam się podoba ten zwariowany mani? ;)

29 comments:

  1. Fajna inicjatywa! I bardzo optymistyczny mani :)

    ReplyDelete
  2. Prześliczny! Nie mogę się zdecydować, który paznokieć bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. Super! Taki wesoły i zabawny, pewnie wypróbuję na własnych pazurkach :)

    ReplyDelete
  4. Zabawnie to wygląda :) Cocoa musi być mój! Tylko jestem ciekawa jak z ich trwałością...

    ReplyDelete
  5. super pomysł z tym Dniem Paznokciowym:)
    uwielbiam skittlesy :)))

    ReplyDelete
  6. Najbardziej podoba mi się wersja z miętą na palcu wskazującym, chętnie zobaczyłabym taki mani na wszystkich pazurkach.

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł ! I z Dniem Paznokciowym i z tym mani. Podoba się i to bardzo ;)

    ReplyDelete
  8. cudowny efekt! nie spotkałam sie z takimi pazurkami jeszcze!

    ReplyDelete
  9. I did a manicure similar to this a couple of weeks ago, I need to post it because these look great!

    ReplyDelete
  10. zabawne te pazurki :) bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  11. świetny :) może dziewczyny pozwolą zamieścić Ci ich zdjecia? fajnie byłoby zobaczyć je wszytskie razem :)

    ReplyDelete
  12. Lili, te, które prowadzą blogi same wrzucą u siebie, ale niestety - ustaliłyśmy, że nigdzie nie publikujemy żadnych prac poza swoją ;) Zajrzyj do Ewalucji czy Rodzynki :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza czekoladowy palec (wygląda tak jak M&M's z pokurczonymi skorupkami.. mniam!)

    ReplyDelete
  14. How adorable! What a very cute design, so nummy :)

    ReplyDelete
  15. Zakrztusiłam się z wrażenia, gdy zobaczyłam te kropki. Wykorzystałam pomysł jako inspirację- jako bazy użyłam jednego koloru. Uwielbiam Twój blog, codziennie obserwuję Twoje prace i często inspiruję się Twoimi pomysłami. Próbowałam kiedyś napisać post z konta blogspota, ale chyba ciemna masa ze mnie bo nie umiem :(

    ReplyDelete
  16. I love it! Those colors are all amazing together!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails