27 September 2011

Sensique Oriental Dream - Part 1/2

Hi! Today I want to show you the first part of the newest Sensique's collection for Fall/Winter time. Collection's name is Oriental Dream and I'm sooo glad there's no beige cremes again ;) Sensique is a Polish brand, available only here, in Poland :)
~~~~~~~~~~~~~~
Hej! Chcę Wam dziś pokazać pierwszą część najnowszej kolekcji Sensique na jesień i zimę 2011. Kolekcja nazywa się Oriental Dream, a ja jestem wniebowzięta, że nie są to kolejne kremowe beże itd ;D Jak zapewne wiecie, Sensique to marka dostępna jedynie w sieci drogerii Natura.
   
258 Festival of Light

 This one is a pretty golden foil polish, cold shade of gold, actually, opaque in two coats :) There's no problems with application, you can't see the brush strokes :)
~~~~~~~~~~~~~~
To ładny złoty foliowy lakier, właściwie to taki chłodny odcień złota, kryjący przy dwóch warstwach. Nie ma żadnych problemów z aplikacją, nie widać śladów pociągnięć pędzelka :)
   
259 Moss Temple

 It's very original shade - a brown base with a lot of green shimmer - amazing effect :D It's opaque in two coats, application is fine, but it can bubble a little ;)
~~~~~~~~~~~~~~
To bardzo oryginalny lakier - brązowa baza z masą zielonego shimmeru - niesamowity efekt :D Kryje przy dwóch warstwach, aplikacja jest OK, ale może ciut bąbelkować ;)
    
260 Bamboo in Autumn

 I have no idea how to describe this color - maybe just plum with a frosty shimmer? It's opaque in ONE coat and application is great :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie mam zielonego pojęcia, jak określić ten kolor - może po prostu śliwka z frostowym shimmerem? Kryje w JEDNEJ warstwie, aplikacja jest świetna :)
    
261 Rose Wood

 Another shade from "Hard to describe" group ;) Well, you can see it, so name this polish just like you want ;) It's opaque in two coats and there's some bubbles - just a few.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolejny lakier z kategorii "Ciężkie do opisania" ;) Cóż, widzicie go, więc określcie ten odcień jak chcecie ;) Kryje w dwóch warstwach, ale zrobił mi kilka bąbelków.
   
  
Tomorrow I'll post the second part :) For now, which one is your favourite? :)
Oh, and sorry for bad swatches - I'm really sick now and my camera seems to be sooo heavy -.-'
~~~~~~~~~~~~~~
Jutro opublikuję drugą część :) Jak na razie, który podoba Wam się najbardziej? Macie już jakieś z tej kolekcji?
Aj, i wybaczcie kiepskie swatche - jestem mocno chora teraz i aparat wydaje się taaaki ciężki -.-

20 comments:

  1. Tylko "259 Moss Temple" nie przypadł mi do gustu. Pozostałe są boskie!

    ReplyDelete
  2. "261 Rose Wood" jest zdecydowanie najlepszy :)

    ReplyDelete
  3. świetne kolory, jednak ja wole nie połyskujące lakiery :)

    ReplyDelete
  4. Festival of light is so gorgeous!!

    ReplyDelete
  5. These are all really pretty! I especially like Bamboo in Autumn.

    ReplyDelete
  6. I love the Bamboo in Autumn! Perfect for fall and I love how metallic these nail polishes are. :)

    XoXo, Bree
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    ReplyDelete
  7. Piękne kolory - wszystkie mi się podobają i zastanawiam się na który kupić.

    ReplyDelete
  8. Piękne kolory!

    A co sprawia, że wyskakują na nich bąbelki?

    ReplyDelete
  9. Łaaaał!
    Po tym, jak wyglądają w buteleczkach spodziewałam się, że będą to niekryjące perły...a tu takie miłe zaskoczenie!
    Wszystkie kolory wyglądają pięknie, dlatego nie odpowiem na pytanie, który najbardziej mi się podoba - to niesprawiedliwe ;)
    Kuruj się:)

    ReplyDelete
  10. wszystkie pięknie wyglądają, mi najbardziej do gustu przypadł Moss temple

    ReplyDelete
  11. Mam Indian Rose z tej serii i odrobinę żałuję, że nie wzięłam tego złotego i Sky Over Silk Road ;) Ale też bardzo mnie ucieszyło, że nie jest to kolejna kolekcja na jesień w typowych kolorach ziemi!

    ReplyDelete
  12. lovely shades. I especially love the Festival of Light.

    ReplyDelete
  13. Wszystkie pieknie wygladaja! Chyba mialabym problem by jeden wybrac :P Mozliwe ze wybralabym najpredzej zloty, bo zadnego takiego lakieru jakos jeszcze nie posiadalam :P

    ReplyDelete
  14. Zdrowiej!
    Festival of Light i Moss Temple, moi faworyci. Ten drugi nawet posiadam ;).

    ReplyDelete
  15. ja kupilam prawie cala kolekcje. podoba mi sie ze nie ma kremow/matow. drobinki na jesien/zime to jest to!!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails