11 September 2011

Barbra Colour Alike - 468 Syrenka + the whole new collection


 Wow, Barbra has a new collection! It has 10 amazing shades (you can see them below ;)) and it's called Miasto jest moje ("The city is mine!"). It's one of the first polish brands which offers duochrome and glass-flecked polishes! That's really great, cause Colour Alike polishes are really great and pretty cheap :)
This one is called Syrenka, what means The Siren. It's blue with some green and silver sparkles. In the bottle it looks like duochrome, but to be honest I have no idea how to describe its finish. It's a little bit of duochrome, a little bit of glass-flecked, foil and pearl o.O It's opaque in two coats. One coat is opaque too, but then it looks more pearly ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wow, Barbra ma nową kolekcję z dziesięcioma boskimi lakierami - możecie je zobaczyć poniżej ;) Kolekcja nazywa się "Miasto jest moje". Barbra to chyba druga polska firma, która oferuje lakiery duochromowe i glass-fleckowe! Cieszę się z tego bardzo, bo Colour Alike to naprawdę świetne lakiery, w dodatku dość tanie :)
Ten nazywa się Syrenka. To niebieski z dodatkiem zieleni i srebra. W butelce wygląda na duochromowy, ale szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak opisać wykończenie tego cuda. Jest nieco duochromowy, nieco glass-fleckowy, nieco foliowy i nieco perłowy o.O Kryje ładnie przy dwóch warstwach. Właściwie przy jednej też, ale wtedy wygląda bardziej perłowo ;)
  
460 Fabryka Czekolady, 461 Krówka, 462 Perełka, 463 Wrzosowisko, 464 Mulę Róż,
465 Miasto Grzechu, 466 Aloha, 467 Złoto dla Zuchwałych, 468 Syrenka, 469 Aleja Gwiazd

20 comments:

  1. Cztery ostatnie oraz Mulę Róż - będą moje! A Syrenka jest po prostu cudowna!

    ReplyDelete
  2. fabryka czekolady - aż się pośliniłam na ten kolorek :D
    a syrenka też cudnie wygląda

    ReplyDelete
  3. boska jest, szkoda że nie masz fotki w całkowitym cieniu bo wtedy jest najładniejsza o! :D

    ReplyDelete
  4. Ładne kolorki i nazwy mają ciekawe.

    ReplyDelete
  5. Chyba musze pomyśleć o jakimś malym zamówieniu z ich strony bo kolekcja na[rawde udana, zwłaszcza ten i aleja gwiazd... ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładnie wygląda, muszę powiedzieć. Inne lakiery z tej serii są też ciekawe, podoba mi się Złoto dla Zuchwałych i Miasto Grzechu.

    ReplyDelete
  7. Another brand I've never heard of! These colors look so pretty!

    ReplyDelete
  8. Fingers, it's a brand available only in Poland :)

    ReplyDelete
  9. fajne, fajne, musze sie wybrac do ich nowo otwartego Nail Bar'u:) zdam relacje, bo nie wiem jak Ty, ale ja nigdy nei byłam w takim miejscu:>

    ReplyDelete
  10. Alexis, też nie miałam jeszcze okazji ;)

    ReplyDelete
  11. to zapraszamy do Łodzi! :) Barbra i Golden Rose na pewno sie ucieszą ;DD i ja oczywiscie tez :))

    ReplyDelete
  12. lindos todos los colores........
    yaminiunhas-yami.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. śliczny kolor. ; ) baaardzo podoba mi się Twój kształt paznokci, wprost idealny! :D

    ReplyDelete
  14. Natalia, dziękuję, choć jak się nadal przyzwyczajam - przedwczoraj je ścięłam ;)

    ReplyDelete
  15. Very interesting. I haven´t heard about these polsihes before, but seems that they have some very pretty colors.

    ReplyDelete
  16. This blue is awesome!!
    The collection seems to be really cool too!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails