14 April 2011

Orly - Pure Porcelain

 When I saw this polish for the first time on some blog, I knew I have to get it. Before it, I didn't have any Orly polish in my collection and I decided to buy a mini version - it was my mistake. I would describe this colour as... pure porcelain, but I think someone did it already ^^ It's really light beige, ivory, sometimes I saw a little pink tone in it, but maybe it was my mirage ;) Application is pretty comfortable, with no streaks or something. I have three coats, but I'm sure that two thicker ones would be OK too. What do you think about this beauty? :)
Four more Orly's are on their way to me ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten lakier na czyimś blogu, wiedziałam, że muszę go mieć. Przedtem nie miałam żadnego lakieru Orly, więc zamówiłam wersję mini i już wiem, że to był błąd. Opisałabym ten kolor jako czystą porcelanę, ale chyba ktoś już to zrobił przede mną ^^ To bardzo jasny beż, kość słoniowa, czasem widziałam w nim nutki różu, ale to mogły być moje przywidzenia ;) Aplikacja jest dość wygodna, bez smug czy czegokolwiek. Mam na pazurkach trzy warstwy, ale jestem pewna, że dwie grubsze też byłyby OK. Jak Wam się podoba ta piękność? :)
Cztery kolejne Orlisie są w drodze do mnie ^^

BTW - Please, vote for me and help me win the Bundle Monster new set :)
BTW - Proszę, zagłosujcie na mnie i pomóżcie mi wygrać nowy zestaw płytek :)
VOTE HERE / GŁOSUJ TUTAJ

13 comments:

  1. Ooh I love this color! I've been looking for a color like this lately. I just started following you on twitter, and I was wondering what you're wearing on your profile pic. It's gorgeous!

    Oh, and please check out my blog when you have time ^^
    http://liquidjelly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hi, Liz :) Here is mani from my profile pic on Twitter - http://lakieroholiczka.blogspot.com/2011/01/liquid-gold-nail-art.html

    ReplyDelete
  3. I think this would make a very good base color for nail painting. :) I'll try to find this one on our local stores.

    ReplyDelete
  4. Piękny lakier *.*
    Jużż zagłosowałam, powodzenia :)

    ReplyDelete
  5. Pięny, taki czysty!! rewelacja! a powiedz mi, czy Ty masz takie pazurki porozdwajane czy cos CI się z tym lakierem na koniuszkach porobiło??

    ReplyDelete
  6. Kolor m piękny,ale ja niestety musiałam go oddać-jakoś u mnie nie wyglądał ładnie :(


    kuferek-kosmetyczny-burn.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Rins, for me it's too beautiful to be just a base ^^
    Guinessi, niestety, porozdwajane ;)
    Nikki, dziękuję za głos :)

    ReplyDelete
  8. piękny, myślałam nad nim intensywnie, nie tylko nad nim, też w pierwszej kolejności o wersji mini, bo nie miałam z tą marką do czynienia, widząc tak piękny kolor u Ciebie czuję już jak ubywa z mojego konta :)

    zapraszam serdecznie do siebie,
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Agatha, dla niego nie ma co się powstrzymywać ;)

    ReplyDelete
  10. Woohoo, my Orlys have just arrived! There are Space Cadet, Bubbly Bombshell, Sapphire Silk, Purple Pleather, Glosser and Bonder ;)

    ReplyDelete
  11. Gdzie można dostać lakiery tej firmy?:))

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails