07 September 2010

Safari Trendy Colour - 316

 Did you miss my swatches? ^^ For today I have an another polish from my giveaway - Safari Trendy Colour - 316. This is a beautiful brown shade with a little red gleam, reminds me a chocolate with cherries. What a pity - I don't like cherries! ;) But this polish is great for me. Maybe you will not perceive if you win my giveaway and this polish will not be in the package? ;) It's quite thin, but well covering - I have only two layers on my nails. It dries really fast and doesn't create any streaks or bubbles. Permanence is about 3 days - not bad.
~~~~~~~~~~
 Tęskniliście za moimi swatchami? ^^ Na dziś mam kolejny lakier z mojego giveaway'a - Safari Trendy Colour - 316. To piękny odcień brązu z delikatnym czerwonym połyskiem. Kojarzy mi się z czekoladą z wiśniami. Szkoda, bo nie lubię wiśni ;) Ale kolor jest super jak dla mnie. Może nie zauważycie, jeśli wygracie mojego giveaway'a i tego lakieru nie będzie w paczce? ;) Jest rzadki, ale dobrze kryjący, mam na paznokciach tylko dwie warstwy, co w moim przypadku rzadko się zdarza. Szybko schnie i nie tworzy smug czy bąbelków. Trwałość to około 3 dni.

3 comments:

  1. sliczny, szkoda ze nie moge znalezc ostatnio safari, ale mam kilka od zygzak :-)

    ReplyDelete
  2. Bazarki, sklepy 'po 4zł' itd... Gdzieś muszą być! :D A ja mam do przetestowania liska od Ciebie jeszcze.

    ReplyDelete
  3. no wlasnie wiem ale nie ma :-( wywialo :-(

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails