16 February 2012

It's snowing!

I know it's nothing special, but it's still not just one-colour nails, right? ;)
Here I used just one base polish - Barbra Colour Alike - 200 Strażnik Teksasu and cute silver snowflakes - I sticked them onto a wet layer of top coat. You can find them on Polish online store - AlphaNailStylist.pl - I'm sure you already know that ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, że znowu nic specjalnego, ale zawsze to lepsze niż jednokolorowe pazurki, prawda? ;)
Tutaj użyłam tylko jednego bazowego lakieru - Barbra Colour Alike - 200 Strażnik Teksasu - oraz słodkich srebrnych płatków śniegu - nakleiłam je na mokrą warstwę topa. Oczywiście możecie je znaleźć na AlphaNailStylist.pl, jak większość tego typu cudów, które u mnie widujecie :)

20 comments:

  1. Fajnie to wygląda. Bardzo mi się to podoba :)

    ReplyDelete
  2. po poprzedniej notce myślałam, że ten kolor jest troszkę jaśniejszy; a mani jak zwykle na piątkę z plusem :)

    ReplyDelete
  3. Nazwa tego lakieru mnie powala ;))

    ReplyDelete
  4. dla mnie to kwiatki, a nie płatki śniegu :)

    całość fajna :)

    ReplyDelete
  5. ja tu widzę bardziej kwiatki niż śnieżynki, ale i tak mi się podoba :)
    poza tym ładny ten granacik z CA

    ReplyDelete
  6. Śliczny mimo tego,że śniegu i mrozu mam po dziurki w nosie:)

    ReplyDelete
  7. very..very cute!!!..
    perfect.
    kisses

    ReplyDelete
  8. piękny efekt, delikatny i zimowy;)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładny kolorek :) i tematycznie do naszego śniegu ;P
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. lovely nails!

    XXX,

    wiebkembg.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Great nails, wow!!!! Pitty that the Xmas is gone:)) Would u like to follow each other?? xxxx

    ReplyDelete
  12. :) Płatki śniegu? ładne, ale wolałabym kwiatuszki jakieś wiosenne. :P
    Piękny jest ten podkładowy lakier.

    ReplyDelete
  13. ślicznie to wygląda ! dodaję do obserwujących :D

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails