26 February 2012

Revlon - 620 Bewitching

 Hi! I've just returned from the great "holiday" - I live with my Love for a week and that was sooo wonderful time... I have the tears in my eyes when I had to come back home ;)
Well, today I wanna show you this Revlon's polish. It's called Bewitching and I really love the name :) In the bottle, it looks like a light claret shade, but on the nails it's just red, actually. OK, red with some claret tones ;) It's opaque in one single coat! For me one coat looks too uneven, like in the pics above, so I prefer to use the second coat or top coat ;) How do you like this shade?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej! Właśnie wróciłam z cudnych "wakacji" - mieszkałam sobie przez tydzień u Ukochanego i spędziłam ten czas cuuudownie... Miałam wręcz łzy w oczach, jak musiałam wracać do domu ;)
Cóż, a na dzis mam dla Was lakier od Revlonu. Nazywa się Bewitching i baaardzo mi się ta nazwa podoba :) W butelce wygląda jak jasne bordo, ale na paznokciach to niemal czysta czerwień. OK, czerwień z lekkimi bordowymi tonami ;) Kryje już przy jednej warstwie! Mi jednak nie podoba się wtedy ta nierówna powierzchnia, jak na zdjęciach powyżej, więc uważam, że lepiej dodać drugą warstwę albo porządnego topa. Jak Wam się podoba ten odcień?

14 comments:

  1. Na pierwszym zdjęciu wygląda trochę jak fuksja (albo mój monitor fałszuje kolory). Bardzo ładny ten Revlon. Ciekawe jak długo będzie się trzymał. Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  2. Śliczny kolorek!

    kosmetyczna-perspektywa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jak mi się nie podobają czerwienie tak jest bardzo ładny lakier :)

    ReplyDelete
  4. na drugim (ciemniejszym) zdjęciu zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. nie mam żadnego lakieru revlonu, ale mam pod ręką ukochanego ;) też jest fajnie!

    ReplyDelete
  6. może i ładny,ale dla mnie to żadna rewelacja

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails