12 February 2012

Barbra Colour Alike - 200 Straznik Teksasu

This is the last one from Barbra's collection of blues. It's the darkest shade from these 3 colour and I think I like it the most for now. It's name is Polish title of American TV series, "Walker, Texas Ranger". At first, I was confused, why it has that name, but later someone explained it to me - just because it's jeans shade and Texas Ranger was wearing jeans ^^ Anyway, the polish is opaque in two coats and the final look is amazing - look at this glossy surface - there's no top coat! Application is easy, with no problems.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Oto ostatni z niebieskiej kolekcji Barbry. To najciemniejszy z tych wszystkich trzech odcieni i na chwilę obecną chyba mój ulubiony. Pewnie skojarzyłyście, że nazwa pochodzi od tytułu amerykańskiego, niegdyś popularnego serialu, "Strażnik Teksasu" - z początku nie wiedziałam, jaki to ma związek, ale wytłumaczono mi, że to jeansowy odcień, a... Strażnik Teksasu nosił jeansowe wszystko :P Wracając do lakieru, kryje on ładnie przy dwóch warstwach, osobiście jestem oczarowana ostatecznym wyglądem - powierzchnia jest gładziutka i błyszcząca, i to bez topa! Nie ma żadnych problemów z aplikacją.

17 comments:

  1. Piękny jest, muszę w końcu też nim paznokcie pomalować ;) Ale chyba poczekam na wiosnę, nie wiem czemu jeansy mi się z wiosną kojarzą :>

    ReplyDelete
  2. Tu chyba chodzi o inne skojarzenie;) Kiedyś, za czasów jeszcze mojej mamy, na dżinsy w ciemnym kolorze mówiło się "teksasy", więc może stąd ta nazwa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, faktycznie, to mi się wydaje znacznie bardziej prawdopodobne :)

      Delete
  3. oja, Orli ale zdjęcia - rewelacja po prostu *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda tylko, że to jedyne swatche, jakie mi ostatnio wyszły :P

      Delete
  4. I ja niedawno dorwałam Strażnika i tez jestem nim oczarowana :)

    ReplyDelete
  5. świetny kolorek i świetna nazwa! ;)

    ReplyDelete
  6. Kiedy kolejny przystanek podróży dookoła świata?

    ReplyDelete
  7. Genialny odcień niebieskiego. Zwłaszcza na ostatnim zdjęciu.

    ReplyDelete
  8. Jest cudowny *.*
    W słońcu wygląda prześlicznie :)

    ReplyDelete
  9. Podoba mi sie zwlaszcza na ostatniej fotce, porzadny odcien niebieskiego ;)

    ReplyDelete
  10. Super kolory! Muszę nabyć chabrowy :).

    www.agastarnails.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails