20 September 2010

Essence Multi Dimension - 53 All Access

 Do you know I love Essence? And this polish just increased my love. All Access is a beautiful colour - verrry dark metallic green. It reminds me a Mallard duck's head - something like that, in the picture. ;) Looks similar, right? This polish is a huge surprise for me - cause I didn't believe that any polish can cover my nails with ONE LAYER. Trust me or not, but this one can. One single layer, with no amendments. And with no streaks, bubbles, gaps. That's a miracle! Moreover, it dries really fast. And it's good for stamping, I've already used it for this purpose - look here. Durability is great too - I have it on my nails about 5 days already and it still looks perfect. Two first photos are taken in the day light, the third with a flash, indoor - I wanted to show you how beautiful is its shine. Now I'm sure - All Access is one of my favourite polishes.
~~~~~~~~~~~~
Wiecie, że kocham Essence, prawda? A ten lakier tylko umocnił mnie w tej miłości. All Access to piękny kolor - barrrdzo ciemna, metaliczna zieleń. Przypomina mi głowę samca kaczki krzyżówki, powyżej macie fotkę. Prawda, że podobne odcienie? ;) Ten lakier jest dla mnie wielkim zaskoczeniem - nigdy nie sądziłam, że jakikolwiek lakier jest w stanie pokryć moje paznokcie JEDNĄ WARSTWĄ. Wierzcie lub nie, ale ten jest. Jedna warstwa bez żadnych poprawek. Ba, bez żadnych smug, bąbelków ani prześwitów. To cud! Co więcej, schnie bardzo szybko. I nadaje się do stempelkowania, używałam go już do tego celu, efekt możecie zobaczyć tutaj. Trwałość jest świetna - mam go na paznokciach już 5 dni i nadal wygląda idealnie, bez żadnych odprysków, nawet nie starł się na końcówkach. Dwie pierwsze fotki zrobione są w świetle dziennym, ostatnia z flashem w pomieszczeniu - chciałam Wam pokazać, jak pięknie lśni. W każdym razie, jestem pewna, że All Access wylądował w czołówce moich ulubionych lakierów.

4 comments:

  1. Rzeczywiście trafiłaś z tym porównaniem do zielonych piórek kaczorka xD
    kolor ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach, ja bym na taki sobie nie pomalowała, bo nie przepadam za ciemnymi, zielonymi lakierami ;)
    A co do nowego wyglądu, to hm... bardziej podobała mi się jednak poprzednia wersja, ale to moja opinia. Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  2. @miko Jeśli chodzi o wygląd, wcześniej było zdecydowanie zbyt różowo :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails