17 November 2011

Blue Heaven

It's my first "nail art" in this month... Well, I just paint my nails with Barbra Colour Alike - 201 Wielki Błękit, then I added marble white effect (tomorrow I'm going to post a little tutorial how to do this :)) using Avon French Manicure polish and I finished that look with cobalt blue "cat-eyes" rhinestones from Polish online store, AlphaNailStylist.pl How do you like it? :) It that marble effect visible for you?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To mój pierwszy "wzorek" w tym miesiącu... Cóż pomalowałam po prostu paznokcie lakierem Barbra Colour Alike - 201 Wielki Błękit, później dodałam marmurkowy efekt (jutro pokażę krótki tutorial, jak to zrobić :)) używając lakieru do frencha Avon, a na koniec dodałam kobaltowe "diamenciki" w kształcie kocich oczek - pochodzą one z dobrze Wam już znanego sklepu AlphaNailStylist.pl :) Jak Wam się to-to podoba? Czy ten 'marmurkowy wzorek' jest dla Was w ogóle widoczny?

17 comments:

  1. wzorek jest widoczny, ale mi się rednio widzi ;P

    ReplyDelete
  2. z daleka myślałam że to wąsy:D kiedy wróci doookola świata?:prosiii:

    ReplyDelete
  3. Ewalucjo, w ogóle nie mam ostatnio weny ani czasu na jakiekolwiek odręczne malunki :(

    ReplyDelete
  4. pewnie ze widoczny i czekamy na instrukcje jak to jest zrobione :)

    ReplyDelete
  5. wzorek jest widoczny i wygląda super :D

    ReplyDelete
  6. it looks great!! I wanna try this new technique!!

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny lakier, wzorek również :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny efekt, strasznie jestem ciekawa jak taki marmurek można zrobic :D

    ReplyDelete
  9. ciekawie wygląda... Czekam na tutorial :)

    ReplyDelete
  10. Very cute mani! I would like to see tutorial about this marble effect.

    ReplyDelete
  11. bardzo mi się podoba (perfectbody-fit@blogspot.com)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails