21 August 2011

Essie - Fair Game


 This is a polish from one of the newest Essie's collection, Fair Game, and name of that polish is the same. This is blue-steel shade with a pearly finish, but it doesn't look to trashy - it's more like metallic finish. I was wondering if I like this polish and I think I do ^^ It's really original shade. It can be opaque in one coat, but two coats look much better.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oto lakier z jednej z najnowszych kolekcji Essie, Fair Game, lakier nazywa się tak samo. To stalowo-niebieski odcień z perłowym wykończeniem, ale nie wygląda to tandetnie - na paznokciach przypomina bardziej jakiegoś metalika. Długo zastanawiałam się, czy ten lakier mi się podoba i ostatecznie myślę, że tak ^^ To naprawdę oryginalny odcień. Może być kryjący już przy jednej warstwie, ale dwie wyglądają dużo lepiej.

14 comments:

  1. I like this shade soon as I saw the bottle shots of this years Essie Resort collection.

    ReplyDelete
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawy odcień :) Przypomina mi trochę Metallic Muse z China Glaze :)

    ReplyDelete
  4. O, ten chyba nie przypadł mi do gustu

    ReplyDelete
  5. Ciekawy ten lakier, jednak ja wole bardziej matowe :) Pazurki masz piękne, kształt i długość jak dla mnie idealna:)

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. na Twoich paznokciach wygląda ciekawie, ja takich kolorów nie lubię ;)

    ReplyDelete
  7. How pretty! I think I might have this polish in the untried section! I need to pull it out!

    ReplyDelete
  8. Love it! I bought this polish a few weeks ago and it's still in my untried batch, so now you've made me really excited to try it myself. :)

    ReplyDelete
  9. masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i każdy komnatrz jest dla mnie bardzo ważny www.zjemtowszystko.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajny odcień, ale wykończenie mi się nie podoba.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails