04 April 2012

China Glaze - Velvet Bow

I'm sorry I neglect this blog - to be honest, I'm going to leave it soon. :( But not now!
OK, I know it's a polish from the Christmas collection ;) I forgot about it and today I found this beauty when I was looking for something really classy in my helmer ;) Don't you think this polish is the best example of classic bloody red? It's really beautiful and comfortable to use - one thick coat could be opaque, but I have two thinner ones on my nails and I got the perfectly even surface - not smooth, but that's my nails' fault ;)
The wide range of China Glaze colours can be found on Polish online store - AlphaNailStylist.pl.
~~~~~~~~~~~~~~
Wybaczcie, że zaniedbuję tego bloga - szczerze mówiąc, zamierzam go wkrótce opuścić (ale go nie usunę!) - na razie jednak jestem i trochę Was pomęczę moimi paznokciami w beznadziejnym stanie ;)
OK, wiem, że ten lakier pochodzi z kolekcji świątecznej ;) Zapomniałam o nim i znalazł się dziś, kiedy szukałam czegoś klasycznego w moim helmerze ;) Nie uważacie, że to najlepszy przykład klasycznej krwistej czerwieni? To piękny odcień i wygodny w użyciu - do pełnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa, choć ja mam na paznokciach dwie cienkie, uzyskujemy piękny jednolity kolor - może nie gładki, ale to przez fakturę moich paznokci :P
Jak byłybyście zainteresowane, szeroki wybór kolorów China Glaze znajdziecie w polskim sklepie AlphaNailStylist.pl. :)

10 comments:

  1. Mi się baaardzo podoba.
    Nie wiem, jak to możliwe, ale nie mam w swojej kolekcji żadnej chinki :(

    ReplyDelete
  2. Opuścić? Ale jak to?
    A lakier piękny.

    ReplyDelete
  3. Lakier bardzo ładny, paznokcie też nie są w złym stanie :)
    Tylko nie rozumiem dlaczego chcesz opuścić bloga? :(
    Pozdrawiam kochana :)

    ReplyDelete
  4. świetny odcień czerwieni
    szkoda, że chcesz zrezygnować z pisania Tego bloga bo jest rewelacyjny :(

    ReplyDelete
  5. Nie pozwolę Ci opuścić bloga! Nie, nie, nie! Możesz pisać rzadziej, ale pisać ;]
    A lakier świetny. Uwielbiam krwiste odcienie czerwieni...

    ReplyDelete
  6. Już się tłumaczę ;)
    Otóż nie mam czasu na prowadzenie dwóch blogów, a na drugim pisze mi się jakoś znacznie lepiej. Poza tym moje paznokcie są w tak beznadziejnym stanie, że się poddałam już w ich sprawie, nawet wyrównać ich nie mogę, bo się przy tym rozwalą na jeszcze większą masakrę.
    Obiecuję Wam jednak, że co jakiś czas będą paznokciowe notki na moim drugim blogu - link jest w lewym górnym rogu, jeśli go nie znacie :) Zapraszam!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails