15 April 2012

Color Club - He loves me

For today... a classic baby pink shade ;) Do you like pastels like this one?
It's Color Club polish called He loves me. As I told, it's pastel baby pink shade, creamy and very girlish - not really for me ;) It's opaque in two coats but then it doesn't look to good - there are streaks and gaps. The third coat saves the final look ;) I was impressed that it's so longlasting - 5 days with no chips.
~~~~~~~~~~~~~~
Na dziś... klasyczny dziecięcy róż. ;) Lubicie pastele tego typu?
To lakier Color Club o nazwie He loves me. Jak pisałam, to tzw. baby pink, pastelowy kremowy odcień, bardzo dziewczęcy - aż za bardzo, jak dla mnie ;) Kryje przy dwóch warstwach, ale jest wtedy bardzo smugowaty i robi prześwity, na szczęście trzecia warstwa ratuje sytuację. Byłam zaskoczona jego trwałością - 5 dni bez odprysków to już coś na moich paznokciach...

18 comments:

  1. piękny kolor, uwielbiam takie pastele<3

    ReplyDelete
  2. wiedziałam, że powiesz, że dla Ciebie za słodki :)
    mnie się bardzo podoba

    ReplyDelete
  3. Za słodki jak dla mnie, ale na zdjęciu po prawo bardzo ładnie się prezentuje.

    ReplyDelete
  4. Ale śliczny! Uwielbiam takie kolorki :3

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny odcień niestety moje ręce, nie zbyt dobrze wyglądają w takich odcieniach.

    ReplyDelete
  6. Właśnie takiego różu potrzebuję ^^

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny pastelowy róż :))

    ReplyDelete
  8. This is such a pretty pink! pinks are really speaking to me these days, and this one fits the bill. :)

    ReplyDelete
  9. i love pastel pinks like this one. i may even have this color already! I have a box of untrieds that im working through and this looks like a color in the box.

    ReplyDelete
  10. Rzadko używam takich odcieni, ale bardzo mi się podoba taki kolor :)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam takie pastelowe kolory :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails