06 March 2012

BYS Chrome - 161 Hot to Trot

Wow, it's hard to believe, but this is my very first BYS polish! ;) I've got one more, so you'll see it soon. Today I show you Chrome polish, called Hot to trot. Its shade is something between mauve and pale purple, with chrome/pearly finish. Application is easy, but the first coat seems to be really sheer... The second and third ones make the final effect looks pretty, don't you think? Here I have three coats.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wow, trudno może w to uwierzyć, ale to mój pierwszy lakier BYS ;) Mam też drugi, pokażę za jakiś czas.
Dziś przedstawiam lakier z serii Chrome, nazwany Hot to Trot. Jego odcień to coś pomiędzy brudnym różem a bladym fioletem, trudno określić, z chromowym/perłowym wykończeniem. Aplikacja sama w sobie jest łatwa, ale pierwsza warstwa wygląda na przerażająco przejrzystą. Na szczęście druga i trzecia sprawiają, że ostateczny efekt wygląda nieźle, prawda? Tutaj na zdjęciach mam 3 warstwy.

6 comments:

  1. Ładny kolorek, jednak nie dla mnie :)

    ReplyDelete
  2. kiedys non stop na takie kolory malowalam :)

    ReplyDelete
  3. Hej! :)
    Od jakiegoś czasu jestem cichym gościem na Twoim blogu :)
    Lubie tu wpadać i czytać posty :)
    Dziś dodałam go do mojej listy najczęściej odwiedzanych.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Mam podobny kolorek z Avonu'u :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails