16 March 2012

Barbra Q by Colour Alike - 110 Nudze sie

OK, I know I'm the worst nail blogger ever - but I hope you still like me? ;)
For today I've got for you some nude polish from Barbra Q by Colour Alike - it's name is Nudzę się - why? Well, the word "nude" is similar to Polish word "nudzę się", which means "I'm bored" ;) This polish is actually not really nude polish - I would call it light beige shade ;) It's opaque in two coats and application is nice and easy - as with other Barbra's polishes :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
OK OK, wiem, że jestem najgorszą paznokciową blogerką - ale mam nadzieję, że lubicie mnie jeszcze troszkę? ;)
Na dziś mam dla Was nudziaka od Barbry z serii Q by Colour Alike. Chyba każdy zauważył grę słów - lakier w kolorze nude o nazwie Nudzę się - nie muszę więc chyba tłumaczyć, skąd nazwa ;) Choć właściwie nie określiłabym tego odcienia jako nudziaka, bardziej po prostu jako jasny beż ;) Kryje dobrze przy dwóch warstwach, a aplikacja jest łatwa i bezproblemowa, jak w przypadku chyba wszystkich lakierów Barbry ;)

12 comments:

  1. bardzo ladny kolor. lubie nudziaki :) swietna gra slow :)

    THE BLACK PEARL

    ReplyDelete
  2. ładny kolor taka kawa z mlekiem :)

    ReplyDelete
  3. Lubię Twój kształt paznokci :p Choć powiesz, ze nic w nim szczególnego

    ReplyDelete
  4. I tak Cię lubię :) Kolor świetny!

    ReplyDelete
  5. Ja bym powiedziała raczej, że nazwa lakieru podchodzi od barwy z tego powodu, że jest po prostu nudny ;)

    ReplyDelete
  6. Love this colour, i think neutrals can look amazing!

    ReplyDelete
  7. Nie przepadam za nudziakopodobnymi :P
    Tak, tak! Jeszcze Cię lubimy :)

    ReplyDelete
  8. Oczywiście, że lubimy :P

    Jakiś taki dziwny ten kolor ani jasny ani ciemny :/

    ReplyDelete
  9. ja już cię nie lubie... :P :*

    ReplyDelete
  10. A mnie bardzo się podoba, uwielbiam takie kolory :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. przyjemny ten nudziak ^^

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails